ВЪЗМОЖНОСТИ С ФМ ГРУП БЪЛГАРИЯ
НАПРАВЕТЕ СВОЯТ ИЗБОР!
Уважаеми гости и приятели на моят блог, тук Ви представям възможностите, които полската компания FM GROUP WORLD предоставя. Вие решете и изберете най-подходящата за Вас.
1. Първата възможност - станете наш доволен клиент, купувайки висококачествени продукти от ежедневна необходимост за всяко домакинство на изключително достъпни цени. Повечето хора, веднъж опитали наш продукт, стават почитатели на марката и лоялни клиенти.
2. Втора възможност - станете член на клуб ФМ, което Ви дава право да купувате продуктите ни на цени на производител.
3. Трета възможност - станете Дистрибутор на граждански договор!Продавате продуктите от 4-те продуктови линии. Осигурявате си печалба от разликата между партньорска и клиентска цена. Ползвате седмични и месечни промоции за увеличаване на вашите приходи.
4. Четвърта възможност - станете бизнес партньор на ФМ ГРУП БЪЛГАРИЯ. Стартирате и развивате Ваш собствен бизнес, като изграждате интернационален екип от клиенти, дистрибутори и партньори, не само от България, но и от всички 44 страни, в които компанията има представителства.
НАКРАТКО ЗА ФМ ГРУП И НЕЙНИТЕ ПРОДУКТИ:
FM Group Poland е създадена през 2004 г. във Вроцслав, Полша от Артур Травински. След динамичното развитие, през 2007 г. се появява нова марка, с мисия за глобален растеж – FM Group World. Тайната на успеха на компанията се крие в продуктовата гама – висококачествен, ежедневен консуматив и дистрибуционният модел. Той се основава на високи финансови стимули за бизнес партньорите на компанията.
Днес марката FM Group е позната в 44 държави по света. Бизнес партньорите на компанията са над 600 000 и постоянно се увеличават.
Най-важният партньор на компанията – фирмата PERFAND е собственост на бащата Андрей Травински. Друг престижен партньор е глобална компания с над 100 г. история – DROM Fragrances, както и Daimler AG със световно известния си бранд Mercedes-Benz .
ПРОДУКТОВА ГАМА:
Към момента FM Group разполага с над 600 артикула, като само парфюмите са 150 аромата.
В България могат да се купуват абсолютно всички продукти! Продуктите се класифицират в 4 категории/каталози:
КАТАЛОГ ПАРФЮМИ:
Парфюми и продукти за лична хигиена. В зависимост от съдържанието на етеричното масло, се различават четири вида парфюмни продукти: Eau de Cologne (2-3%), Eau de Toilette (4-8%), Eau de Parfum (8-16%), Parfum (16-30%). Парфюмните продукти на FM Group се характеризират със съдържание на етерично масло 16-30%, т.е. Парфюмни Води и Парфюми. Етеричните масла на компанията са натурални, което е рядкост в днешно време, собственост на немското дружество DROM. Ето защо, Fm Group разполага с изключително качествени парфюмни продукти. Този каталог се допълва от продукти за тяло с ароматите на някои парфюми – душ-гел, балсам за тяло, рол-он, крем за ръце, лак за коса, афтършейф-балсам, одеколон, пяна за бръснене.
КАТАЛОГ ПРОДУКТИ ЗА ДОМА:
Серията FOR HOME e много богата. Съдържа всички необходими продукти за кухня, за баня, за тоалетна, универсални продукти – килими, тапицерии, ламинати, продукти за мебели, за дрехи, продукти за тяло, аксесоари за дома и автомобила, продукти за домашни любимци, продукти за почистване на автомобил. Серията FOR HOME се характеризира с това, че е на основата на ензими. Те са тези които не увреждат тъканите и кожата, за разлика от хлора. FOR HOME продуктите нямат хлор! Те са концентрати, и тяхната употреба е по-продължителна!
КАТАЛОГ ДЕКОРАТИВНА КОЗМЕТИКА:
Декоративна козметика. MAKE UP серията е разнообразна. Съдържа всичко, от което се нуждае една дама, както и нужните аксесоари – козметични куфарчета, чантички, различни четки за нанасяне на грим, шампоани за поддържане на четките и пр. Козметика се характеризира с това, че е на основата на минерални руди. Това я прави подходяща за всеки тип кожа. Без алергени е, натурална.
КАТАЛОГ КАФЕ AURILE:
Кафе. Кафето на FM Group се подвизава с марката Aurile. То е девет вида, в разфасовки от 250г., мляно и добре пакетирано ( само едно е на зърна). Категориите са Excellence – три вида натурално кафе, Functional – с хранителни добавки, четири вида и Flavoured – ароматни кафета, които са два вида. Кафето е предимно и комбинации от сортовете Арабика и Робуста. За целта FM Group се снабдява с кафени зърна в натурална форма/непечени, от различни области – Бразилия, Етиопия, Виетнам. Пекат се в Полша, 20 мин. на 210?C. Охлаждат се с циркулиращ въздух. Зърната придобиват лек кафяв цвят. Суха повърхност, която предполага богат и балансиран вкус, що се отнася до сладост, горчивина и киселинност. Експертни дегустатори надзирават и участват в процеса.
Коментари